Moderator: Moderatorgruppen
![]() | Grumbaki 14 Ironbreaker |

![]() | Lithoc 40 Magus |

Amertom skrev:Undra hur man tar sig till en huvudstad måste man gå igenom en av tier 4 borgarna eller?

Amertom skrev:Nej du missförstog mig jag mena tex hur tar jag en order snubbe mig till Altdorf?

Amertom skrev:Kk, jag har listat ut vilken lvl man kommer till huvudstäderna, det är ungefär vid 6 - 7 man kommer ditt.

Amertom skrev:Jag tror(och hoppas) att man kommer bytta huvudstäder någon gång tex från Altdorf till Lothern och från Invi City till Karak Eghit Peek.
![]() | Leef 23 Witch Elf |
Amertom skrev:Men det finns ju nu bara en huvudstad per faction. Altdorf för Order och Invi City för Destruction.
![]() | Leef 23 Witch Elf |
Leef skrev:Amertom skrev:Men det finns ju nu bara en huvudstad per faction. Altdorf för Order och Invi City för Destruction.
Det finns iaf mindre städer för de övriga.. hur som helst.. varför ska du vilja byta huvudstad? vill du att de ska bygga upp flera huvudstäder som man ska byta till eller? Det är nog lite väl mycket arbete.. möjligtvis att det bör finnas 1 huvudstad per ras.. men tror knappast namnet huvudstad kommer vandra mellan olika städer.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst