Amertom skrev:Leef skrev:Amertom skrev:Men det finns ju nu bara en huvudstad per faction. Altdorf för Order och Invi City för Destruction.
Det finns iaf mindre städer för de övriga.. hur som helst.. varför ska du vilja byta huvudstad? vill du att de ska bygga upp flera huvudstäder som man ska byta till eller? Det är nog lite väl mycket arbete.. möjligtvis att det bör finnas 1 huvudstad per ras.. men tror knappast namnet huvudstad kommer vandra mellan olika städer.
Jag tänkte att man skulle kunna bytta huvudstad alltså ta bort den gamla och ta fram den nya inte att man bygger en ny och gör den till huvudstad men man har kvar den gamla staden ändå.
Så här tänkte jag mig:
2 år har gått, Man har varit i Altdorf länge nu. Mythic har uppdaterat staden men det blir ändå tråkigt. En ny expansion är på vägg där byter man huvudstad från Altdorf till Karaz a Karak och från Invi City till Karak Egiht Peeks. Nya quests, nya områden, nya bossar m.m.
Då tänker jag såhär istället.. 2 år har gått.. man har behållt alla städer och genomgått några updaterignar lite då och då... men ett expansion packet kommer och i det så höjs maxlvln med 10-20 lvl:ar.. massa nya instancer och en massa ny slagfält för RvR.. och allt på en helt ny kontinent mend 2st nya stora städer.. !! (Wow någon??)