Moderator: Moderatorgruppen

![]() | Lithoc 40 Magus |
![]() | Archaon 21 Marauder |
Nozra skrev:nice, själv kör man med ett Nvidia Geforce 8800 GTS 512mb, jag kan köra med 3 st grafikkort om jag vill, det e bara o koppla in dem o köra på,eftersom moderkortet har färdig SLI funktion för 3 st grafikkort. får se om man kanske köper ett till grafikkort snart så man undviker lagg vid stora folksamlingar i WAR

Raag skrev:Nozra skrev:nice, själv kör man med ett Nvidia Geforce 8800 GTS 512mb, jag kan köra med 3 st grafikkort om jag vill, det e bara o koppla in dem o köra på,eftersom moderkortet har färdig SLI funktion för 3 st grafikkort. får se om man kanske köper ett till grafikkort snart så man undviker lagg vid stora folksamlingar i WAR
Måste du då köpa ett likadant grafikkort som du redan har eller kan du mata in en annan variant säg ett 9800 kort eller rent av ha ett ATI kort`?
![]() | Archaon 21 Marauder |
Nozra skrev:Raag skrev:Nozra skrev:nice, själv kör man med ett Nvidia Geforce 8800 GTS 512mb, jag kan köra med 3 st grafikkort om jag vill, det e bara o koppla in dem o köra på,eftersom moderkortet har färdig SLI funktion för 3 st grafikkort. får se om man kanske köper ett till grafikkort snart så man undviker lagg vid stora folksamlingar i WAR
Måste du då köpa ett likadant grafikkort som du redan har eller kan du mata in en annan variant säg ett 9800 kort eller rent av ha ett ATI kort`?
jag vet inte exakt men jag tror nog att det måste vara exakt samma kort, eftersom man kopplar ihop korten med en liten "brygga" som man sätter fast mellan grafikkorten.

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst