En vanlig användare kan bara hoppas på det allra bästa antar jag.
Moderator: Moderatorgruppen
Hive skrev:tack för alla bra och snabba svar
![]() | Volkin 21 Witch Hunter |
Hive skrev:men ere deras fel eller min data?
Drykkendork skrev:Hive skrev:men ere deras fel eller min data?
Jag har också råkat ut för detta, men efter pillande med inställningar för grafikkortet (ATI HD4850) och lite i spelet så har det inte hänt. Kan dock vara så att det smygit in sig en liten patch under tiden så det är det som löst, men igår så funkade allt perfekt utan problem. Det jag gjorde var att jag stängde av specular lightings i spelet, sen loggade jag ut och ändrade i ATI's kontrollpanel (CCC) och satte AA och AF hårt (max på båda) och sen när jag loggade in så var det inte bara snyggt o mysigt utan har även funkat bra. Att jag tog dom stegen med grafikinställningarna beror på att jag läste på bland annat ATI's forum att andra som råkat ut för CTD i andra spel lyckats lösa det bland annat genom att pilla lite med inställningarna, den senaste Catalysten (8.8) är inte så bra. Om du däremot inte har ATI grafik utan kör med Nvidia så prova att backa en version av drivrutinerna om du kör med senaste för jag har läst om att deras senaste version inte heller är på topp. Men, det kan ju vara i själva koden till Warhammer så mina tips om att pilla med grafikinställningarna kanske inte gör en skillnad alls]
![]() | Leef 23 Witch Elf |
![]() | Mabus 15 Marauder |
![]() | Nemish 21 Chosen |
Nemish skrev:Jag har också råkat ut för denna otrevliga till synes BUGG... jag tror att det är något som kommer att ordnas i senare patcher-
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst