Moderator: Moderatorgruppen
![]() | Mabus 15 Marauder |
squig skrev:Raag skrev:Vad jag säger är att det en hel del folk sitter och säger WoW hit och WoW dit vilket många med mig börjar bli ganska trötta på..
Det är många av de som gör meningsfulla liknelser vid WoW och andra spel som är trötta på sådana som dig också ska du veta.

![]() | Lithoc 40 Magus |
Raag skrev:Jo det kan jag tänka mig att det är folk som är trötta på sådana som mig som säger att man ska ge spelet en chans.Det har ju bara funnits ute i 6 dagar.
Men sen å andra sidan enkel matte om wow är så mycket bättre efter att ha funnits ute i mer än 3 år, spela det då.
squig skrev:Raag skrev:Jo det kan jag tänka mig att det är folk som är trötta på sådana som mig som säger att man ska ge spelet en chans.Det har ju bara funnits ute i 6 dagar.
Men sen å andra sidan enkel matte om wow är så mycket bättre efter att ha funnits ute i mer än 3 år, spela det då.
Vad jag menade var folk som tror det är coolt att vara anti-WoW i alla lägen. Det är ingen som sagt att WAR är värdelöst, det är ingen som sagt att WoW är mycket bättre. Om du ska klaga på folk som nämner WoW så välj rätt tillfällen och inte när någon t.ex gör en relevant jämförelse. Jag lämnar det här nu så behöver du inte göra bort dig mer, du är trots allt moderator och borde ha vett att uppträda därefter.

![]() | Lithoc 40 Magus |
![]() | Leef 23 Witch Elf |
![]() | Illiana 20 Sorcerer |
Fnatteus skrev:leef har helt rätt ang healers.. lika stort problem med healers på Finuval plain..
sitter o spelar på min alt ibland som är healer, enda gångerna det är roligt är när man är med folk som skyddar en o fattar att dör healern så dör man själv.. alltid kul med ett: "nice heal" osvgör allt så himla mycket roligare och man känner sig behövd..
ar en nyss som sa jag var kass när jag låg på 0 dmg delat.. frågade varför, svaret var: "du tillför ju inte laget nått" dock låg jag på 60k heal i tier 1 scenario så..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst