Moderator: Moderatorgruppen
![]() | Mabus 15 Marauder |
Leef skrev:Raag skrev:Ja om du är rädd för at dö så...
Tänk nu på att hela RvR och scenario biten bygger på team work RvR= Realm vs Realm= flertal. INTE PvP.
jo men med tanke på att WE har bl.a Stealth så är de den perfekta klassen för att smyga sig bak o ta ut en healer eller en range som står lite avsides.. vilket går utmärkt såvidare de inte får en root på sig.. och samtidigt så har en rangeklass hela tiden möjligheten att skjuta på alla i ett slag, spelar ingen roll vilken klass siktar på så e det genomförbart..
![]() | Volkin 21 Witch Hunter |
![]() | Zeverian 29 Shadow Warrior |
Big_Mek skrev:För att återknyta till ämnet. Det här med obalans är ju faktiskt ganska omtalat just nu. Körde 10 rundor Sceanrios igår (som order) gissa hur många jag vann? Svar: 1
Just nu är det så att Order får så mycket pisk att det inte är roligt att spela överhuvudtaget, det kvittar hur man än gör. Dessutom är det ju i princip omöjligt att ta död på en Black Orc, i alla fall om man är ranged DPS som jag. Tittade sedan på Open RvR biten där Destruction iprincip har kontroll över 70% av alla Keeps och Battle Objectives, nåt här är inte som det ska....
![]() | Leef 23 Witch Elf |
Leef skrev:Nu har ju inte jag spelat på över en vecka.. men för en vecka sen när jag spelade mycket T2 så tycker jag att Order vann faktiskt flest ggr.. och det va väääldigt många i guilden som höll med om det... man vann 1 av 3 typ.. och så va det i många dagar.. kan ju vara så att order blivit sämre (eller dest blivit bättre).. men för en vecka sen vann typ inte dest pga att vi saknade healers så det skrek om det.. hade typ 2 healers i varje scenario som MEST.. och order hade typ 5.. blev köttade varje gång
![]() | Zeverian 29 Shadow Warrior |

![]() | Lithoc 40 Magus |
Raag skrev:Jag vet inte om ni har hunnit upp till T4 men på Burlok där jag har min Magus, så är scenariona väldigt obalanserade, Order med Precept i täten slaktar alla Dest, PUG:s i scenarios. Sen av någon anledning så vill de bara köra Serpens Passage eftersom denna karta är perfekt för BW.
Köar man för andra scenarios så möter man lite annat Order folk så blir det lite fight iallafall.
Problemet till stor del av obalansen är att order har väldigt mycket fler healers varje runda mellan 3-5 och Destr, har cirka 2-3 har vi tre så vinner vi men med två så blir det tufft.
![]() | Leef 23 Witch Elf |
Leef skrev:Raag skrev:Jag vet inte om ni har hunnit upp till T4 men på Burlok där jag har min Magus, så är scenariona väldigt obalanserade, Order med Precept i täten slaktar alla Dest, PUG:s i scenarios. Sen av någon anledning så vill de bara köra Serpens Passage eftersom denna karta är perfekt för BW.
Köar man för andra scenarios så möter man lite annat Order folk så blir det lite fight iallafall.
Problemet till stor del av obalansen är att order har väldigt mycket fler healers varje runda mellan 3-5 och Destr, har cirka 2-3 har vi tre så vinner vi men med två så blir det tufft.
att order har mer healers har man ju upplevt i alla TiersI början va det få i dest som skapade healer verkar det som.. men as många order skapade WP, RP, AM.. speciellt WP och AM.. de va intressanta klasser.. men dest mest intressanta klass va typ chosen. Så hela tiden har man upplevt att order har mer healers i scenarios.. gäller att ständigt hålla deras healers nertryckta

![]() | Lithoc 40 Magus |
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst