Moderator: Moderatorgruppen
![]() | Lithoc 40 Magus |
Amertom skrev:Hur kommer bg vara egentligen? hört att det kan va 100 pers
![]() | malekith (test) 0 Chosen |

![]() | Satchel 0 Marauder |
satchel skrev:Asso när jag kör scenarios så ser det ut som att det kan vara typ 70vs70 MAX. Men fortfarande så är det riktigt skojj dock är det oftast obalanserade lag tyvärr. Då lvl skillnaden max kan vara typ 10lvlar :S

![]() | Grumbaki 14 Ironbreaker |
Amertom skrev:Hittade lite info om en dungeon
http://www.warhammeronline.com/specialf ... erview.php

Raag skrev:satchel skrev:Asso när jag kör scenarios så ser det ut som att det kan vara typ 70vs70 MAX. Men fortfarande så är det riktigt skojj dock är det oftast obalanserade lag tyvärr. Då lvl skillnaden max kan vara typ 10lvlar :S
Fast 70vs70 tycker jag verka räcka rätt bra eller?
Hur är scenariona då, flyter de på eller är jobbiga?
![]() | Satchel 0 Marauder |

satchel skrev:Nog flyter det på bra! Men som sagt så är det obalanserade lag oftast. Så antingen ligger man på offensiven o bara spöar skiten ur alla andra eller så dör man var 30 sekund o bara känner sig irriterad. Vissa spelare klagar på att tex bright wizard pwnar sönder med sina aoe attacker men själv tycker jag melee dps klasserna o tanksen e jobbiga d dem bara springer in i högen letar rätt på första bästa caster o jagar en till världens ände! (Spelar Bright Wiz).
Detta är ju självklart en del av taktiken man måste lära sig. Tanksen måste dra på sig dem attackerande melee gubbarna så vi casters/healers kan stå i vårt hörn o vara irriterande ^^
Jag hoppas att när efter beta kommer det vara så pass mkt folk att lagen kommer varalite mer balanserade
![]() | Volkin 21 Witch Hunter |
![]() | Grumbaki 14 Ironbreaker |
satchel skrev:True!
Just nu är det hög på hög o den som har största högen vinner

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst