Moderator: Moderatorgruppen
![]() | Grumbaki 14 Ironbreaker |
dwrf_man skrev:Så Altdorf och Inevitable City kommer bli som en ny Tier (5), och är huvudstäder åt hela Order och Destruction.Hmmm

![]() | Lithoc 40 Magus |
Amertom skrev:Skulle vara roligt att loota en stad

Amertom skrev:Undra vad som händer om man tar Kungen?

Raag skrev:Amertom skrev:Undra vad som händer om man tar Kungen?
Då blir det förhoppningsvis feting LOOOT, och sen återställs väll allt tillbaka till den neutrala zonen
![]() | Volkin 21 Witch Hunter |
![]() | Zeverian 29 Shadow Warrior |
robbox skrev:Nja, enlitgt Paul Barnett skall de som var inblandade i tagandet av staden och dess Guild få extra bonus så länge de lyckas hålla detta. Och att detta skall spårra den andra sidan att ta tillbaka staden. Bara för att du förlorar staden betyder inte att allt går under utan du förlorar en massa extra grejjor som är bra att ha. Jag misstänker att det är inte helt lätt att hålla en stad länge.
![]() | Volkin 21 Witch Hunter |
robbox skrev:robbox skrev:Nja, enlitgt Paul Barnett skall de som var inblandade i tagandet av staden och dess Guild få extra bonus så länge de lyckas hålla detta. Och att detta skall spårra den andra sidan att ta tillbaka staden. Bara för att du förlorar staden betyder inte att allt går under utan du förlorar en massa extra grejjor som är bra att ha. Jag misstänker att det är inte helt lätt att hålla en stad länge.
Tydligen har det kommit ny info om detta. Få se om jag förstått detta rätt. Man börjar med att ta en T4 fort. Sedan har men en viss tid på sig att ett nytt T4 fort. Sedan får man chansen att slåss i Staden. Där man under viss tid skall genom föra public Quests, ta mål och annat. Lyckas man med detta får man en chans att ta kungen. Men man har bara en viss tid på sig att lyckas.
Om tiden rinner ut så börjar man från början.
Har jag uppfattad detta rätt?

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst