Moderator: Moderatorgruppen
![]() | Zeverian 29 Shadow Warrior |
Kajjan1 skrev:När "bossen" väl var död så lootade vi honom och ett vapen, en yxa har jag för mig, droppades. Själva lootsystemet funkade som så att den som hade bidragit mest/bäst/effektivast med heals/dps/buffs osv, vann looten.
![]() | Volkin 21 Witch Hunter |
robbox skrev:Det där är en intressant variant. Skall bli mycket kul och se om det fungerar i praktiken, med en stor mängd spelare samt de vanliga PUGsen. Speciellt med de vanliga PUGsen, där man blir helt galen ibland på hur vissa Ninja lootar och beter sig.
Jag vet inte om du vill eller har några tankar kring detta. Men hur fungerar det tillsammans med PUGS, speciellt med kycklinghögarna, dvs de med ingen taktik alla slår på allt, alla skjuter på allt utan ordning och sans alls.

![]() | Lithoc 40 Magus |
Raag skrev:robbox skrev:Det där är en intressant variant. Skall bli mycket kul och se om det fungerar i praktiken, med en stor mängd spelare samt de vanliga PUGsen. Speciellt med de vanliga PUGsen, där man blir helt galen ibland på hur vissa Ninja lootar och beter sig.
Ja det hade jag gärna velat veta också. Fast jag tror ju att de har så som i lotro att man kan ställa in loot reglerna.

Big_Mek skrev:Ja armor setsen ser riktigt coola ut! Men ingenting går ju upp mot en Empire Hell Blaster Volley Gun. För er som lirat bordsspelet så vet ni hur mycket damage den kan ställa till med, en riktigt hård träff ochdet blir slarvsylta även om det står en Greater Deamon ivägen!

![]() | Satchel 0 Marauder |
satchel skrev:Nu tror jag det är så att vapen och rustningar kommer inte vara till lika stor betydelse för spelet som i WOW utan det som har fokuserats mest på är väl taktiker. Men självklart kommer det finnas Items så vi blir nöjda. En grej är ju att det kommer droppas items i PvP, alltså om du dödar en annan spelare droppas det items

satchel skrev:En grej är ju att det kommer droppas items i PvP, alltså om du dödar en annan spelare droppas det items
![]() | Satchel 0 Marauder |

Big_Mek skrev:Är det nån som vet om det bara kommer droppa klasspecifika items till varje klass, det vill säga en Black ork kan aldrig få ett "Dark-Elf drop" osv??

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst