Riktigt namn: Marcus Lindberg
Ã…lder:18 Ã…r
Kön: Man
Födelsedag: 18:e Maj
Skriv lite om dig själv! Jag är en stillsam och lung kille som tar dagen som den kommer. Mina största intressen är Mmorpg och Musik. Jag går mitt 3:e år på gymnasiet Samhällskunskap med ekonomisk inrikning. Jag bor i Helsingborg med Min far. Efter studenten så ska jag åka ut på sjön och fixa ihop mina 19 månaders sjötid och därefter plugga vidare till sjökapten på Kalmars högskola
Om din karaktär
Ras: Goblin
Klass: Shaman
Level: 22
Namn i spelet: Styrman
Server: Karak-Norn
Övrigt
Ungefär hur mycket spelar du per vecka?
Det varierar väldigt mycket, 1-6 timmar om dagen.
Vad vill du uppnå eller få ut av spelet?
Just nu så spelar jag bara för att det är roligt så vad jag vill uppnå är att njuta av vad WAR har att erbjuda
Vilka andra MMO's har du spelat, vilka guilds var du med i, vilken roll hade du i guilden, vilken klass spelade du? Jag har Spelat World of Warcraft som jag spelat i 4 år där spelade jag Hunter, Death Knight, Priest. Sen har jag spelat Warhammer Online i ungefär ett halv år där jag spelade Shaman. Jag spelar Age Of Conan där jag är 80 Barbarian och sen spelade jag Aion där jag var 28 Ranger jag har även spelat Lotro där jag blev 52 Champ.
Motivera kort varför du vill gå med i AoR .
Jag har letat efter ett par gille:n och ni verkade bara den jag sökte efter
Hur hittade du AoR och vad vet du om oss?
Google is your friend. Jag vet inte mer än vad jag har läst på eran hemsida
Spelstil - Hur föredrar du att spela? (Grupp, solo, raid)
Jag tycker om alla av dessa metoder, men om man måste välja en så tror jag att det skulle bli raiding.
Hur mycket kommer du att använda vårt forum?
Jag kommer att använda Ert forum flera gånger om dagen.
Tidigare erfarenhet av Voicechat-program? (Ventrilo, Team-speak osv.)
Jag använder alla dessa program dagligen.
Övrig information som du skulle vilja dela med oss:
Jag kommer givetvis att migrera min gubbe till er server om jag blir antagen
Tack för att ni har läst min ansökan