Moderator: Moderatorgruppen
![]() | Satchel 0 Marauder |
satchel skrev:Såg precis på nya podcasten om crafing systemet... O i mina ögon såg det oerhört intressant ut. Tror att det kommer att vara betydligt rligare än i vissa andra spelhttp://maestro.mythicentertainment.com/ ... 7bx165757&
![]() | Volkin 21 Witch Hunter |
Mo0rbid skrev:eq2s crafting system pwnar

![]() | Lithoc 40 Magus |
Raag skrev:Den enda erfarenheten jag har av crafting system är från Lotro och det är ju bara ett jäkla spring för att sammal på sig råvaror sen processa och efterdet så ska man hitta singel use resept och efter det en bloddy berylshard som bara droppas av signatur mobbar på speciella platser i lotro världen. (som tur är så har man lärt sig vart några befinner sig men en del har en repop timer på nästan 8h).
Sen när man väl står där och ska fixa sig en Ornate båge så misslyckas man och får slänga bågen i soperna eftersom den inte är värd någonting.
Nja denna typen av crafting system gillar jag inte helt och hållet.

Raag skrev:Jag hade ett deluxhus med båda kistorna fyllda med råmatreial och singel use resept. Black ash wood treated hur mycket som helst...
Carved recepten en hel del. Ja en massa gosaker för crafting. Eftersom det inte finns så mycket att göra för en lvl 50 i spelet förutom The Rift, Etten, Annuminas och Helegrod. Mer än så är det ju inte. Personlig favorit är ju Annuminas.

![]() | Satchel 0 Marauder |

![]() | Grumbaki 14 Ironbreaker |
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst