Moderator: Moderatorgruppen
![]() | malekith (test) 0 Chosen |
![]() | Leef 23 Witch Elf |
![]() | Mabus 15 Marauder |
![]() | Archaon 21 Marauder |
![]() | Sorsha 13 Disciple of Khaine |
Leef skrev:Största irritationen är att min dator inte riktigt klarar av startzonerna med flera 100 spelare i närheten. Jag har långt ifrån kommit under full med riktigt hur Target systemet fungerar.. när man t.ex ska markera folk i en krupp så får man ingen 'hum' om vart den spelaren befinner sig... och ännu svårare blir det om man samtidigt blir attackerad själv.. blir lite krångligt.. jag har inte blivit van, är väl det...
Kanoth skrev:Leef skrev:Största irritationen är att min dator inte riktigt klarar av startzonerna med flera 100 spelare i närheten. Jag har långt ifrån kommit under full med riktigt hur Target systemet fungerar.. när man t.ex ska markera folk i en krupp så får man ingen 'hum' om vart den spelaren befinner sig... och ännu svårare blir det om man samtidigt blir attackerad själv.. blir lite krångligt.. jag har inte blivit van, är väl det...
Jag använde mig utav cirkeln under min char för att se vart mitt target var
Leef skrev:Jo jag la märket till det.. men du vet ju inte om personen i fråga är tillräckligt nära..
![]() | Azerate 16 Sorcerer |
Wynja skrev:Jag har två saker som stör mig med spelet.
För det första. Kan man aldrig komma ur sin battlestance? Eller efter typ 5 sek gör man ju det men jag vill inte stå och svänga på alvrumpan i evigheter. tyckte man kunde gjort så att man la ner stancen när man sheatar sina vapen åtminstone.
För det andra. Bara en skitsak men det tar ju 100 år innan loot rutan kommer upp.
Annars så tycker jag jättemycket om spelet, men jag tror inte man älskar det förrän man kommit längre och får ta del av mer i det. Som när man kunde alla platser och npc´s hela azeroth, det blev som ens andra hem typ. saknar det och önskar att det kommer bli så med war med.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst