Kanoth skrev:Leef skrev:eller så har man bara en åldersgräns så har man filtrerat bort det mesta av beskymret.. visst kanske man då filtrar bort nån som kanske e mogen för sin ålder då.. men tror man kan leva med det... och det är inte nån som blir sur för att de blir nekade pga en grundregel en guild har.. bara att de provar en annan guild istället.
Regeln är förvisso redan satt till 18+ iaf i destruction guilden.. så jag behöver ens inte förklara det =)
Jag har spelat tillräckligt med mmorgp för att veta att det är skönast att ha åldergräns =)
Raag skrev:2. Var artig mot alla i din guild men även mot alla du träffar i resten av världen
Denna regel som finns i Destruction gillet bör filtrera friskt oberoende av ålder

när blev det oartigt att säga / tacka nej?..
om vi tänker oss tanken att någon skriver ingame t.ex "hej, jag söker en guild.. jag är 13år och jätta duktig på WAR"
så svarar jag "Hejsan, tyvärr så har guilden som regel att 18år är lägsta åldern" ..
Detta kanske går att kringgå om det är t.ex någons yngre bror eller nått som vill vara med o spela.. men då är han ju brorsans ansvar

Jag anser inte detta som oartigt.
Eller denna "Skulle du kunna göra detta pappersarbete åt mig?"
"Nej tyvärr jag har så mycket att göra själv".. tycker inte jag är oartigt