TheSpartan skrev:Ok i got it, men då borde ju alltså open RvR passa mig? Eftersom där är ju all pvp på hela tiden överallt? Gä'ller XP regeln även där? Dvs, att man får XP för varje motståndare?
Ja.. du får både xp och renown points genom RvR..
Dock så börjar xp blir dålig i slutet av varje tier.. om du tänker dig att första tier består av lvl1-11 .. när du är lvl10 så känns xp'n man får från scenarios dålig.. för lite..
Men när du väl kommer in i T2 sen så får du mycket xp igen.. och samma sak där.. så känns xp'n låg när du kommer upp i lvl19, 20..
du ska inte överskatta RvR.. det är inte så speciellt aktivt... men just nu är det väldigt aktivit i rvr-områden för att det pågår en event som gör att det finns PQ'n inne i RvR områdena.. så nu är det konstant mycket folk där inne... hoppas att det fortsätter även efter Eventet.. Jag själv har aldrig kör RvR för att bygga på xp dock.. det gör jag mest för renown för att sedan köpa mig renown gear..
ett tips är att alltid ligga i kö för scenario och questa samtidigt.. försök att köra mycket PQ.. i PQ kan man hämta mycket xp.. och samtidigt så är det kul =)