Moderator: Moderatorgruppen
Meegosh skrev:Ni tror inte det är som i WoW, att man inte kan skapa gubbar på båda sidor på samma server ?
Tänkte om man vill spela på båda sidor för då kan man inte vara med i båda AOR guilden om man vill det.

![]() | Lithoc 40 Magus |
Meegosh skrev:Ni tror inte det är som i WoW, att man inte kan skapa gubbar på båda sidor på samma server ?.
Meegosh skrev:Det går inte att ha både Chaos och Order på samma server:
Q: Will you be able to make characters on the same server for both factions? Example: an empire and chaos character on the same server?
A: Nope.
http://www.warhammeronline.com/english/ ... cember.php
![]() | malekith (test) 0 Chosen |
![]() | Grumbaki 14 Ironbreaker |
Amertom skrev:Så länge du är destuction så..... Näe men de var ett skämt ,men det gjör inget. Jag är inte heller så bäst men ändå. Så länge man har roligt gjör det inget
Lemmy skrev:Amertom skrev:Så länge du är destuction så..... Näe men de var ett skämt ,men det gjör inget. Jag är inte heller så bäst men ändå. Så länge man har roligt gjör det inget
Jag skojar inte, jag hatar att jag tycker att det är kul. För jag är så svinigt kass, önskar att man var 5-7-år igen och var kung på TV-spel. xD
![]() | Satchel 0 Marauder |
![]() | Lithoc 40 Magus |
malekith skrev:
Välkommen Meegosh!
Lemmy skrev:Amertom skrev:Så länge du är destuction så..... Näe men de var ett skämt ,men det gjör inget. Jag är inte heller så bäst men ändå. Så länge man har roligt gjör det inget
Jag skojar inte, jag hatar att jag tycker att det är kul. För jag är så svinigt kass, önskar att man var 5-7-år igen och var kung på TV-spel. xD
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst