Troppen skrev:Jag är inte insatt i vad detta är för sida... men vill ni att detta ska bli, som ni skriver, "sveriges mötesplats för war-fantaster" så borde ni inte ha en "officiell" ageofreckoning.se guild. Det är något av det konstigaste jag sett på väldigt länge och jag blir extremt arg när jag ser det. Vill ni ha en sida där ni kan promota er guild så skriv det, låtsas inte som att det är en sida för alla.
Skapa istället ett subforum för ALLA guilds som vill rekrytera/diskutera på lika villkor.
När detta är fixat kommer jag kanske tillbaka.
Annars blir det svensksidorna på warhammeralliance.com
Ha't gött!
Välkommen hit Troppen!
Det primära målet med ageofreckoning.se är att skapa en mötesplats för svenska WAR-spelare. Det var målet från början, och det är målet även nu. När vi som driver sidan fick flertalet förfrågningar (då betan släpptes) om att starta en guild, lät vi våra medlemmar göra det. Vi tyckte att förslaget var bra, en service till våra medlemmar helt enkelt. Ingen av oss som driver sidan är för övrigt med i någon av guilderna.
Sedan finns som du kanske missat möjligheten för övriga guilds att skapa egna undersidor och egna underforum här på sidan.
ovriga/http://ageofreckoning.se/guilds/Just nu är det två guilder anslutna utöver de två som startades av sidans medlemmar.