Moderator: Moderatorgruppen
![]() | Grumbaki 14 Ironbreaker |
Amertom skrev:nej, alltså jag undra om man skulle ha kartor på ''communityn'' och inte på ''om spelet''
![]() | malekith (test) 0 Chosen |
![]() | Leef 23 Witch Elf |
Leef skrev:man får nog gå in på Warhammeronline.com om man vill ha informationen.. det är ju därifrån det mesta av denna sidas information är tagen.
För övrigt så undrar jag en sak.. i detta forum när någon lägger upp en länk och man trycker på den så öppnas länken i samma fönster.. dvs ersätter forum-sidan med länken.. ska det inte vara så att länken man trycker på öppnas i nytt fönster (eller ny flik) .. sitter på jobbet där jag inte har möjlighet till varken firefox eller senaste versionen av IE... ´måste nämligen högerklicka på alla länkar och välja manuellt öppna i nytt fönster.. Jag antar att det har något med uppbyggnaden av sidan att göra? =)
ara skrev:testa att hålla in shit när du klickar på länken?
ara skrev:jag skrev "shift" fult av dig att ändra det
malekith skrev:ara skrev:jag skrev "shift" fult av dig att ändra det
"Senast redigerad av ara tis 26 aug, 2008 15:35, redigerad totalt 1 gång."
*host, host*
![]() | Leef 23 Witch Elf |
Leef skrev:dock så ska det finnas inställningar för webmaster att ändra så att alla länkar på sidan öppnas i nytt fönster
![]() | Satchel 0 Marauder |
satchel skrev:Kom på en bra grej ni kan göra. Försök fixa så att man kan länka items från warDB så man kan se items istället för att ha en egen databas.
Exempel: http://www.blog.warhammerinsider.net/ (Aug 31)
Återgå till Om ageofreckoning.se
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst